tirsdag 31. mai 2011

Hei, dere. I dag har jeg ikke vært på skolen, ettersom kneet mitt ikke ville tillate meg det. Etter at jeg skeld og falt hardt på gulvet i går (lol, jeg ler høyt av meg selv), så har det ikke vært helt i hundre, for å si det mildt. Dessuten er kneet mitt ødelagt fra før, så det ble ikke akkurat bedre. Så dagen min har gått med til å spise chocolate chip cookies, tomatsuppe og masse frukt + sett uavbrutt på tven. Og dusjet! Produktiv dag, eller ikke? Gleder meg i hvertfall til i morgen om kneet mitt går seg til enda mer! Da har vi nemlig en chill dag på skolen, også er det langhelg! Og på kvelden skal jeg og pappa kjøre årets første tur med båten vår. Åh, da er det sommer for min del. Her har dere litt iphonebilder også... Speilrefleksen min er nemlig i Rissa. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar