onsdag 25. mai 2011

Denne onsdagen startet hjemme på rommet mitt i Rissa, før turen gikk videre til Trondheimsbussen og skolen. Der hadde vi prøve om bærekraftig utvikling i naturfag (og det gikk jo superbra.. not), en usaklig mattetime og noen timer med mediefag hvor vi hadde mellomvisning på websidene vi lager denne perioden. Etter skolen stakk jeg en tur på 3T for å trene litt, og det ble til tretti minutter på mølla, førtifem minutter forskjellig styrke på apparater og deretter ti minutter på romaskinen. En fin treningsøkt! Etterpå gikk jeg også hele veien hjem til meg, noe som er ganske langt (og bratt!!), så nå føler jeg meg spreek. Neida. Joda. Men jeg har i hvertfall dusjet, spist lavkarbo-ostesmørbrød og sett litt tv. Jeg skal nemlig prøve lavkarbokosthold igjen, ettersom jeg elsker all maten man kan spise. Også har jeg jo oppskrifter på både tacoskjell, pizza og brød som er lavkarbo, og da er jeg jo reddet. Wihu! Håper det går bedre enn i fjor vinter, ehe.



Planen min er å se akkurat slik ut til sommeren. Akkurat som om det kommer til å skje. Men det hadde ikke gjort meg noe :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar