lørdag 21. mai 2011

God morgen. Eller, ikke god morgen. Jeg våknet nemlig før halv ni i dag på grunn av bråk på taket. Pappa og onkelen min driver nemlig på å bytter tak... Så da er det ikke akkurat en drømmesituasjon og ha soverom på loftet. Og jeg som hadde store planer om å sove så lenge jeg kunne uten forstyrrelser i dag. Men, det er jo en grunn for alt, ikke sant? Ellers har jeg spist verdens beste frokost bestående av lavkarbobrødet jeg bakte i går med jordbærsyltetøy og brunost på + en jordbæryoghurt. Mmmmm. Jeg elsker brød og jordbær, haha! Også det nyeste Costume er jo et lørdagsmust, eller hva? Iallefall for meg. Ha en fin lørdag da, dere. Nussnuss.

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Takk for kommentar
    Men aahhhh...det er så iriterene å bli vekt av iriterende lyder x]
    Ha en fiin lørdag videre dah <3

    SvarSlett
  2. sykt irriterende å våkne av sånne lyder :)
    sv : Takk for kommentaren

    SvarSlett