torsdag 19. mai 2011

Denne torsdagen har vært forferdelig lang. Da jeg våknet i morgest føltes det faktisk ut som om jeg enten var død eller at jeg var en annen person. Jeg følte meg i hvertfall ikke som meg selv. Men da jeg begynte å gå til bussen gikk jeg meg til (aner ikke hva som feilte meg, haha). Deretter hadde jeg skole fra halv ni til tre, hvor vi i dag kun hadde mediefag hele jævla dagen.. Altfor mye stillesitting, og webperioden er ikke akkurat såååå morsom og interessant at det gjør noe. Føler jeg kan det jeg trenger å vite om design og koding jeg... Etter skolen stakk jeg hjem en snartur, hev i meg noen knekkebrød, før veien gikk videre til byen for å se den nyeste Pirates Of The Caribbean-filmen på kino. Kjempebra og actionrik film! Likte den veldig godt. Etter kinoen tok jeg bussen hjem, og da jeg gikk hjem fra bussen kom det en superkjekk svenske bort til meg og spurte om det var en "affär" i nærheten. Så jeg svarte jo hvor den lå, haha. Åh, han var fin. Nå kan jeg drømme godt i natt. Og i morgen er det helg. Jippi.



Finfine Penelope Cruz var også med i denne Pirates Of The Caribbean-filmen. Og hun er vakker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar