mandag 30. mai 2011

For en lang mandag det har vært! Men den har også vært ganske så fin. Jeg tok bussen i morgest fra Rissa til Trondheim, kjøpte meg en superfin leppestift fra Viva La Diva (i fargen 85 Cream Coral, den er oransj-rosa og perfekt til sommeren!), var på skolen fra ti over ti til fire, stakk på 3T, trente på ellipsemaskinen + spinnsykkel, styrketrening på apparat og deltok på en pilatestime. Deretter handlet jeg inn masse god mat, som da vil si epler, bananer, knekkebrød, pålegg, jordbær (<3<3<3) og SUSHI. Weyho! Så nå har jeg storkost meg med sushi til middag og jordbær og eple til dessert. Mmmm. Anbefaler alle å spise så mye jordbær dere bare kan mens vi faktisk har dem her i Norge. For det blir fort nok høst. Håper dere får en fin kveld videre, jeg skal i hvertfall bare slappe av med frukt og tven! Puss.

Edit: ogogogogog!! Jeg glemte å fortelle at i dag har jeg fått bekreftet at jeg får leiligheten jeg hadde lyst på! Så da blir det flytting i månedsskiftet juni/juli. Og endelig får jeg bo i sentrum av Trondheim igjen! Åh, gleder meg sånn til å flytte inn og komme i orden der. Begynner å bli smålei av og måtte ta bussen et kvarter for å komme meg til byen. Ha-ha. Luksusproblem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar