tirsdag 17. mai 2011

I dag er det syttende mai, nasjonaldagen til vårt kjære Norge. Frigjøringsdagen. Jeg elsker, og har alltid elsket, denne herlige feiringsdagen, både fordi jeg kan ha på meg bunad, spise så mye is og pølser som jeg bare vil og å være med gode venner (og å ha fri....). Så dagen min startet med å stå opp ti minutter før gjestene skulle komme, hive på meg den fine, grønne trønderbunaden min, spise en herlig frokost med gjestene, stikke til sentrum, gå litt i tog, spise min første, andre, tredje og fjerde is, se på forskjellig underholdning i idrettshallen, kose meg med fine folk, spise pølse med brød og deretter dra hjem igjen. Og nå i kveld har jeg jogget meg en lang tur i den fine kveldssola, spist masse frukt og sett Frustrerte Fruer og Medium. Og nå skal jeg legge meg slik at jeg kommer meg opp i morgen tidlig. Da starter jo skolen igjen..... Jippiiii.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar