onsdag 18. mai 2011

Hei. I dag har vært en finfinfinfin onsdag. Den startet med at jeg våknet av solskinn og fuglekvitter (klisjeeee) i verdens fineste Rissa, før min kjære idyll ble avblåst av alarmen som tilsa at jeg måtte komme meg opp, spise frokost, hive på noen klær og sykle til bussen. Så jeg gjorde det, og sov deretter den en og en halv times lange bussturen til Trondheim. Da jeg kom til byen dro jeg på skolen, hvor vi hadde naturfag, matte og media. En lite produktiv, men ikke så ille dag. Etter skolen stakk jeg rett til byen for å møte min kjære bestevenninne, Malin, igjen! Vi vandret litt rundt i byen, spiste på Choco Boco (jeg spiste nachos, som vanlig,  og Malin spiste pizzabrød), spiste yoghurtis på seveneleven, vandret enda litt mer, handlet inn mine nødvendige matvarer og dro deretter hvert til vårt. Alltid trist å si hadet til den jenta, for hun er fantastisk. Åh. Vi har faktisk møttes fire ganger på under to uker den siste tiden nå, og det vil jeg vi skal fortsette med. Men litt vanskelig med tanke på at hun går på skole i Rissa og jeg i Trondheim... Men til høsten kommer hun også hit for å gå på videregående. Weyho! Det blir braaa. Men nå skal jeg sove, for jeg er passe kvalm etter litt for mange epler og enda fler druer. God natt, sov godt. Kysskyss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar